Välkommen till Lendos kund- och supportforum!
Här kan du ställa frågor till oss, rapportera problem eller hjälpa oss med förslag och ideér.
Vi besvarar ditt meddelande inom 24 timmar (gäller helgfria vardagar).
Vi finns även på telefon
0771 - 13 13 10 med följande öppettider:
- Måndag-torsdag kl 8-20
- Fredag kl 9-17
- Lördag-söndag kl 10-14
Du kan även nå oss via epost på kundtjanst@lendo.se
KAMPANJ:
Erbjudandet gäller ansökningar inkomna under kampanjperioden 29:e december 2020 och 7:e februari 2021
Erbjudandet gäller endast ansökningar där du som kund valt att omförhandla eller samla dina lån.
Erbjudandet kan endast utnyttjas en gång under kampanjperioden och återbetalar högst 995 SEK.
Utbetalning av uppläggningsavgiften sker från Lendo AB till det konto som anges vid val av lån.
Det tar ca 60 dagar att få utbetalningen av uppläggningsavgiften. Utbetalning av uppläggningsavgiften förutsätter att korrekta kontouppgifter inkommit till Lendo senast den 25 oktober 2020.
Kontrollera att både clearing- och kontonummer är korrekta när du är inne på bekräftelsesidan på lendo.se. Vid felaktigt kontonummer kontakta Lendos kundservice på 0771-131310
Tack för ditt inlägg!
Lendo kontaktar inte din arbetsgivare utan det är banken som vill ha dessa uppgifter då de kan komma att behöva bekräfta din anställning.
De arbetar dock under banksekretess och får således ej meddela din arbetsgivare i vilket ärende som de ringer gällande.
Det är mer vanligt förekommande att bankerna kräver in ett arbetsintyg än att de ringer din arbetsgivare.
Trevlig dag!
Vänliga hälsningar,